0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Індивідуальний план роботи аспіранта

Редактор: Роман
10 хв.

Навчання в аспірантурі розпочинається з того, що кожен здобувач отримує індивідуальний навчальний план роботи аспіранта.

Магістр

1. Що таке індивідуальний план роботи аспіранта?

Навчання в аспірантурі розпочинається з того, що кожен здобувач отримує індивідуальний навчальний план роботи аспіранта (далі – ІП), який в подальшому стає його «путівником» на шляху отримання наукового ступеня. ІП сприяє організованості, пунктуальності та дотриманню усіх вимог визначених системою вищої освіти.

Важливо

Індивідуальний план роботи здобувач може отримати лише особисто.

Особливості ІП роботи аспіранта:

  • обов’язковий до виконання;
  • формується одразу після зарахування;
  • погоджується з проректором з наукової роботи;
  • затверджується вченою радою ВНЗ;
  • потребує щорічного оформлення в процесі навчання;
  • заповнення здійснюється на початку кожного семестру;
  • кожне оформлення погоджується з наукових керівником;
  • заповнюється власноруч у двох примірниках та лише чорнилом синього кольору.
Важливо

Погодження проректором з наукової роботи та затвердження вченою радою має відбутися протягом двох місяців з моменту зарахування.

2. Структура індивідуального плану

ІП аспіранта є документарним підтвердженням наукової роботи здобувача. Він підлягає обов’язковому архівному збереженню після завершення атестації. Характерним для даного плану є те, що його структура формується на основі освітньо-наукової програми та навчального плану.

Структура ІП аспіранта - зображення

Важливо

Заповнення усіх структурних частин ІП є обов’язковим.

Як зазначалося вище, обов’язковим є виконання даного плану у двох примірниках. Дані примірники є ідентичними та мають однакові структурні елементи.

Види примірників ІП аспіранта - зображення

Важливо

Інформація в обох примірниках має бути однаковою.

Варто відмітити, що загальна структура ІП у всіх вищих навчальних закладах є однаковою, але форма бланку зазвичай різна. При цьому складові елементи кожного плану є подібними

Структурна складова ІП

Елементи

Титул

  • – П.І.П аспіранта
  • – Код і назва спеціальності (освітньо-наукової програми)
  • – Номер наказу
  • Форма підготовки (навчання)
  • – Дата закінчення
  • – Назва кафедри
  • – Назва факультету
  • – Науковий керівник
  • – Тема дисертації
  • – Номер протоколу затвердження вченою радою;
  • – Уточнена тема дисертації
  • – Номер протоколу затвердження вченою радою уточненої теми
  • – База дослідження.

Індивідуальний навчальний план

  • – Кількість годин за планом
  • – Назва навчальної дисципліни
  • – Перелік обов’язкових дисциплін
  • – Перелік вибіркових дисциплін
  • – Кількість активних годин ( лекцій, практичних, семінарських, лабораторних)
  • – Форма підсумкового контролю
  • – Дата та номер відомості
  • – Оцінка.

Індивідуальний план наукової роботи

Робота над дисертацією ( % план, % виконання):

  • – теоретична;
  • – експериментальна;
  • – прикладна;
  • – оформлення дисертації;
  • – стажування;
  • – попередня експертиза;
  • – захист дисертації

Участь у науково-дослідній роботі університету (факультету)

Оприлюднення результатів дослідження:

  • – публікації;
  • – конференції.
Цікавить написання роботи "під ключ" з гарантією?
Важливо

Усі зазначенні елементи мають бути заповнені чітко без другорядних слів.

Для повного розуміння структури індивідуального плану аспіранта рекомендується розглянути зразок на прикладі форми бланку Одеського національного університету ім. І.І. Мечникова.

Зразок титулу ІП аспіранта - зображення

Зразок титулу ІП аспіранта на прикладі бланку Одеського національного університету ім. І.І. Мечникова

Зразок  індивідуального навчального плану аспіранта - картинка

Зразок індивідуального навчального плану аспіранта на прикладі бланку Одеського національного університету ім. І.І. Мечникова

Зразок індивідуального навчального плану аспіранта - картинка

Зміни до індивідуального навчального плану аспіранта на прикладі бланку Одеського національного університету ім. І.І. Мечникова

Наукова складова індивідуального плану - картинка

Зразок індивідуального плану наукової роботи аспіранта – 1 рік навчання

Наукова складова індивідуального плану на 2 рік навчання - картинка

Зразок індивідуального плану наукової роботи аспіранта – 2 рік навчання

Наукова складова індивідуального плану на 3 рік навчання - картинка

Зразок індивідуального плану наукової роботи аспіранта – 3 рік навчання

Наукова складова індивідуального плану на 4 рік навчання - картинка

Зразок індивідуального плану наукової роботи аспіранта – 4 рік навчання

3. Особливості заповнення плану роботи аспіранта

3.1. Основні вимоги до заповнення бланку ІП

В даний час майже усі вищі навчальні заклади розміщують необхідну інформацію для аспірантів на своєму сайті. Тому найефективнішим та безпомилковим варіантом є пошук інструкції як заповнювати бланк ІП на офіційному сайті ВНЗ.
До загальних вимог оформлення плану аспіранта можна віднести:

  • чіткість правопису;
  • недопустимість помилок;
  • недопустимість виправлень;
  • заборонено використання канцелярських коректорів;
  • відсутність текстових скорочень (окрім скорочень визначених бланком);
  • чорнило має бути лише синього кольору.

Зауважимо, що уся інформація та дані по заповненню надається аспіранту безпосередньо ЗВО. Окрім того, приклад та зразок оформлення бланку ІП зазвичай можна відшукати на офіційному сайті ЗВО або на кафедрі.
Розглянемо більш детально, які є особливості заповнення усіх структурних складових індивідуального плану роботи аспіранта.

Титул

  1. Досить часто виникає питання стосовно дати закінчення, яку необхідно вказувати на титулі. Оскільки даний план формується один на весь період навчання, то дата вираховується наступним чином: дата зарахування + 4 роки навчання.
  2. Важливим пунктом є тема дисертації. Заповнюючи даний пункт Ви не можете вказувати тему, яку було узгоджено лише з керівником. Тема дисертації має бути затверджена вченою радою ВУЗу, про що має свідчити вказаний номер протоколу.
  3. Пункт «уточнена тема дисертації». Заповнюється у випадку коригування або зміни теми дисертації. Зауважимо, що уточнена тема також має бути затверджена вченою радою ВУЗу, про що має свідчити вказаний номер протоколу.
  4. Пункт «База дослідження». Має містити інформацію щодо суб’єктів, особливості діяльності яких буде взято за основу дослідження.
  5. Решта пунктів містять зрозумілу інформацію.

Індивідуальний навчальний план

  1. Пункти «Кількість годин за планом», «Назва навчальної дисципліни», «Перелік обов’язкових дисциплін», «Перелік вибіркових дисциплін», «Кількість активних годин (лекцій, практичних, семінарських, лабораторних)», «Форма підсумкового контролю» заповнюються відповідно до навчального плану за освітньо-наукової програми навчального закладу.
  2. Пункт «дата та номер відомості» заповнюється відповідно до «Відомості з датами для заповнення індивідуальних планів». Дана відомість формується на кожен семестр відділом аспірантури та докторантури.

Індивідуальний план наукової роботи

  1. Пункт «Робота над дисертацією» заповнюється відповідно до відсоткового відношення виконання плану по всіх напрямках (теоретичному, експериментальному, прикладному, оформленню дисертації, стажуванні, попередній експертизі, захисту дисертації). Планове значення завжди 100%.
  2. Пункт «Участь у науково-дослідній роботі ВНЗ» оформляється на основі Довідки про участь аспіранта у науково-дослідній роботі ВНЗ, яка видається науково-дослідним підрозділом закладу вищої освіти.
  3. Пункт «Оприлюднення результатів дослідження» має містити інформацію щодо публікацій та конференцій. При цьому обов’язковим є зазначення планової кількості.

3.2. Типові помилки

Нажаль, навіть враховуючи суворо визначений порядок оформлення індивідуального плану аспіранта, уникнути помилок в процесі заповнення бланку неможливо.
Найпоширенішими помилками є:

  • зміна відтінку синього кольору кулькової ручки кожного року;
  • механічні та граматичні помилки;
  • невірно вказаний номер наказів та протоколів;
  • невірно вказана дата закінчення на титулі;
  • необґрунтована зміна теми дисертації тощо.

Під час заповнення індивідуального плану аспіранту потрібно бути уважним до усіх деталей. Адже це офіційний документ, який підлягає архівному збереженню та підтверджує його роботу протягом 4 років навчання в аспірантурі.

Лайфхак

Для того, щоб уникнути проблем під час оформлення індивідуального плану роботи насамперед зробіть наступне:

  1. Детально вивчіть всі пункти ІП. Не розпочинайте заповнення доки не переглянете останню сторінку. Ви маєте детально зрозуміти структуру індивідуального плану роботи.
  2. Купіть одразу ціле упакування кулькових ручок та тримайте їх лише для заповнення плану. Завдяки цьому Ви уникнете потреби підбору відтінку синього чорнила у наступні роки навчання.
  3. Зробіть собі декілька копій бланків (чернеток) плану. Пропишіть необхідний текст одного дня, а на наступний день прочитайте. Це надасть можливість самостійно віднайти механічну або граматичну помилку. Лише після такої перевірки заповнюйте оригінали.
  4. Зробіть копії наказів та протоколів, які вказуються у Вашому індивідуальному плані. Вони будуть гарантом того, що Ви вказали правильно номер та дату.
  5. У випадку зміни теми дисертації максимально сформуйте її так, щоб більшість Ваших надрукованих публікацій їй відповідали. Завдяки цьому Ви заощадити свій час та кошти. В іншому випадку буде потрібно писати нові статті та тези.

Відповіді на часті питання

Чи можна індивідуальний план заповнити протягом семестру?

Ні. Обов’язковим є заповнення на початку навчального семестру та погоджено з науковим керівником.

Як заповняється індивідуальний план роботи аспіранта?

Особисто. Кульковою ручкою синього кольору. У двох примірниках.

Чи допускаються виправлення в ІП?

Ні. Виправлення та використання канцелярських коректорів суворо заборонено.

Magistr.ua
Дізнайся вартість написання своєї роботи
Кількість сторінок:
-
+
Термін виконання:
-
днів
+
від 660

Стаття була корисною для вас?

Оцініть статтю від 1 до 5

5 із 5 на основі 11 оцінок

Поділитися:
Помітили помилку?
Виділіть її і натисніть Ctrl + Enter

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: